Retour- en terugbetalingsbeleid
We houden van onze klanten en willen dat u van uw aankopen houdt zonder de stress van vastzitten aan een item dat u niet bevalt. We begrijpen de moeilijkheden van online winkelen en zullen ervoor zorgen dat we goede service bieden zodat u altijd tevreden zult zijn met uw aankopen bij ons!
Voorwaarden voor retour of omruiling
Norova accepteert, voor retour of omruiling, artikelen die op onze website zijn gekocht binnen 30 dagen na de aankoop onder de volgende voorwaarden:
- Er zijn geen zichtbare tekenen van schade
- Alle originele verpakkingen zijn intact
-
Elk zichtbaar teken van schade kan ertoe leiden dat een retour niet wordt geaccepteerd
Let op: retourzendingen worden pas in behandeling genomen nadat het pakket door de klant is ontvangen.
Artikelen kunnen worden geretourneerd of geruild na 30 dagen na ontvangst van de bestelling.
Om uw retour te voltooien, kunnen we een ontvangstbewijs of bewijs van aankoop (orderbevestiging per e-mail) met uw ordernummer vereisen.
Van gedachte veranderd
Toch niet tevreden met uw aankoop? Geen zorgen. U hebt het recht om uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren of te ruilen, zolang:
• Het artikel ongedragen is
• Er geen zichtbare schade is
• En het zich in de originele verpakking bevindt
OmruilingenÂ
Voor alle retouren of omruilingen kunt u contact opnemen met support@norova.nl en hen voorzien van uw ordernummer en reden voor retour of omruiling. Zij zullen uw verzoek behandelen op basis van de regels die op deze pagina zijn vermeld.
Hoe kan ik retourneren of ruilen?
Volg onderstaande stappen om uw retour of ruiling soepel te laten verlopen:
1. Mail ons op support@norova.nl met uw bestelnummer en reden van retour of ruiling.
2. U ontvangt van ons een retourinstructie en het juiste retouradres.
3. Verzend het artikel via een vervoerder naar keuze. We raden bij hogere waarde (boven €75) aan om aangetekend of verzekerd te verzenden, inclusief een traceercode.Â
4. Na ontvangst sturen wij een bevestiging en volgt beoordeling van de retour.
Let op: retourzendingen worden verwerkt via ons internationale distributiepunt in China. De retourkosten zijn voor eigen rekening (indicatie: €20–€25). Retourzendingen zijn op eigen risico; wij kunnen geen ontvangst garanderen zonder verzendbewijs.
Terugbetalingen
Nadat wij uw retour hebben ontvangen en beoordeeld, ontvangt u van ons een e-mail met de bevestiging en of de retour is goedgekeurd of afgekeurd. Bij goedkeuring wordt het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen teruggestort via de oorspronkelijk gebruikte betaalmethode. U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de terugbetaling is uitgevoerd.Â
Let op: banken en betaalproviders hanteren soms 2-3 dagen verwerkingstijd.
Verlate of ontbrekende terugbetalingen
Er is vaak wat verwerkingstijd tussen financiële instellingen voordat een terugbetaling wordt geboekt (tussen 2-3 dagen is normaal). Mocht u uw terugbetaling na deze periode nog steeds niet hebt ontvangen, stuur ons dan een e-mail op support@norova.nl en geef ons de gelegenheid om de zaak verder te onderzoeken.
Cadeaus
Als u een product retourneert dat als cadeau is verzonden, ontvangt u in plaats van terugbetaling een digitale cadeaubon ter waarde van het geretourneerde artikel.
Beschadigde Artikelen
Als u een beschadigd of defect artikel ontvangt, stuur dan een verzoek naar ons e-mailteam support@norova.nl.
Als u de schade niet binnen deze 48 uur bij ons meldt, kunnen we mogelijk uw claim niet honoreren. We gebruiken de tijdstempelinformatie van de trackinglink en leveringsbevestiging van de vervoerder bij het beoordelen van schade- of retourverzoeken.
Verkeerd artikel ontvangen
Indien u een verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via support@norova.nl. Vermeld uw bestelnummer en voeg een foto toe van het ontvangen product. Wij zorgen kosteloos voor de juiste levering of een terugbetaling.
Bestelling niet ontvangen
Is uw bestelling na het verstrijken van de verwachte levertijd nog steeds niet aangekomen? Neem dan contact met ons op via support@norova.nl onder vermelding van uw bestelnummer. Wij starten een onderzoek bij de vervoerder. Als blijkt dat de bestelling niet traceerbaar of verloren is, ontvangt u uiteraard een volledige terugbetaling of een nieuw artikel.
Valuta
Alle prijzen op onze website zijn in Euro (€). Alle betalingen worden uitgevoerd in Euro, tenzij anders vermeld. Eventuele kosten voor valutaomrekening of bankverwerking zijn voor rekening van de klant.
Feedback
We horen graag uw feedback, vragen of eventuele zorgen. Stuur ons gerust een e-mail op support@norova.nl om ons te laten weten hoe we het doen. We waarderen uw feedback en gebruiken die om onze dienstverlening steeds verder te optimaliseren
Contact
Website naam: Norova
Bedrijfsnaam: Norova
Correspondentieadres:Â Kwikstaartlaan 42 (box C7553), Zeist, Utrecht, 3704GS, Nederland
E-mailadres:Â support@norova.nl
Telefoonnummer: +31 6 13572798
KvK-nummer: 94049750
BTW-nummer: NL005060870B48
Klantenservice:
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur
Zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur